35 nap karácsonyig

7:03:00

Az év legszebb ünnepének a karácsonyt tartom. Minden évben izgatottan várom ezt az időszakot, és habár korábban elszomorított, hogy az üzletek már októberben rám akarják sulykolni a karácsonyi díszeket, a csoki Télapót és társait, idén valami megváltozott bennem. Persze ez nem meglepő, hiszen mióta az anya szerepben (is) tetszelgek, a karácsonyi láz is idő előtt magával ragadott.

Korábban az ünnepre való hangolódást szigorúan az első adventi vasárnaptól időzítettem. Ezen a napon kerültek elő a karácsonyi dobozokból a díszek, hogy aztán egy vidám délután keretén belül elfoglalhassák az őket megillető helyeket szerte a lakásban. Ami pedig a díszítéstől is sokkal fontosabbnak tartok, hogy ekkor kezdtem lelkiekben is felkészülni erre a szeretetteljes ünnepre. 

Persze ha visszagondolok az előző évekre, már akkor is korábban tervezgettem és ötletem például azon, hogy kinek milyen ajándékkal kedveskedjek. Idén azonban már hetek óta akörül jár az eszem, hogy hogyan is tudnánk felejthetetlenné tenni az első hármasban töltött karácsonyunkat. Tudom, hogy Luca még semmit sem fog fel ebből a felhajtásból, és nem különösebben fogja érdekelni a színes karácsonyfa sem (talán a villogó fényfüzér leköti egy kicsit a figyelmét), és pláne nem fog semmire se emlékezni, hiszen még csak három és fél hónapos lesz, mégis minden igyekezetünkkel azon leszünk, hogy egy igazán meghitt, családias légkört teremtsünk, sokat nevessünk, hogy évekkel később, amikor elővesszük a fotóalbumunkat és az erről a napról készült képeket nézegetjük, újból átéljük azt a csodás napot.

A karácsonyi előkészületeket tehát már megkezdtem. Egyenlőre csak a tervezgetés fázisánál tartok, a tervek készítésénél pedig elengedhetetlen a lista írása is. Nem vagyok nagy listaíró, még bevásárolni is úgy megyek, hogy mindent fejben tartok. Az utóbbi időben viszont az agyam százfelé jár, ezért úgy döntöttem, hogy listát készítek az előttem/előttünk álló feladatokról, hogy véletlenül se felejtsünk el semmit.

A lista írása közben viszont az jutott eszembe, hogy sokkal könnyebb lenne, ha egy karácsonyi tervező segítségét venném igénybe. Eredetileg magam szerettem volna elkészíteni egyet, de egy 2 hónapos baba mellett erre már nem jutott időm, így kis keresgélés után találtam kettőt, amit nem csak az igényes és szép illusztrációk miatt ajánlanék Nektek, hanem mert nagyon alapos munka van bennük, minden apró kis részletre odafigyeltek a készítésük során, így bátran ki merem jelenteni, ha valaki a karácsonyi készülődés során használja ezeket, semmit sem fog elfelejteni.
Az elsővel talán már mindenki találkozott, hiszen urban:eve, azaz Via a karácsonyi tervezőjét már évek óta megosztja olvasóival, az idei illusztrációi nagyon hangulatosra sikeredett.

A másik karácsonyi tervezőt Szilvi, Pillecukor blogján találtam. Aki szereti a minimalista designt, ezt a tervezőt imádni fogja!
Lessétek meg mindkettőt, majd töltsétek le a szimpatikusabbat, vagy mindkettőt. 🎅

A következő hetekben én is több karácsonyi bejegyzéssel készülök Nektek, így érdemes lesz a blogot figyelni! Ha pedig konkrét dologról olvasnátok ebben a témában, írjátok meg kommentben, vagy üzenetben, és készítek róla bejegyzést!

Kellemes készülődést kívánok karácsonyra!

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék