Kedvenc fülbevalóim

6:00:00


Régóta készülök ezt a bejegyzést megírni, hiszen elég sok új darabbal bővült az ékszerkollekcióm, annak is a fülékszer szekciója. Lehet már említettem párszor, hogy mindig is imádtam a fülbevalókat, a legfőbb kiegészítője volt az öltözködésemnek. Lehet élénk és színes vagy épp visszafogott, lehet nagy vagy kicsi, az én szívemet egytől-egyig rabul ejtik. Az évek során számos fülbevalóra tettem szert, így igen sok vált a kedvencemmé. Amikor kiválasztottam azt az öt darabot, melyeket a mai bejegyzésben meg akartam mutatni Nektek, akkor döbbentem csak rá, hogy szinte nincs is közte színes, jobban az ezüstös-fehér dominál, ami talán azért is alakult így, mert ezeket a fülbevalókat szinte egytől-egyik bármilyen outfithez szívesen viselem.

Amikor megjelentek a statement fülbevalók máris elkezdtem az eBayen nézelődni, hogy az én kollekcióm részét is képezze néhány darab. Csodálatos darabokra bukkantam, de leginkább ez a türkiz és smaragdzöld kombináció tetszett meg igazán. Később a H&M-ben is rábukkantam igen jó áron egy fehér, kicsit márványos mintázatúra, így nem volt kérdés, hogy hazajön velem. Habár nem használom olyan gyakran, mint ahogy azt megérdemelnék, mégis talán az összes közül ők nőttek leginkább a szívemhez.



Amikor az esküvőre készülődtem, tudtam, hogy egy szép fülbevalóval szeretném a ruhámat megkoronázni. Akkor meg is mutattam az esélyeseket erre a szerepre, végül mégsem ezek közül lett a befutó. De ha bár nem is viseltem őket a Nagy Napon, azóta sokszor nyúlok feléjük, hiszen gyönyörűek, és minden outfitemet feldobják. Az egyik ebből a felhozatalból a személyes kedvencemmé vált:


Ha már esküvő, akkor természetesen ebben a posztban szerepelnie kell annak az ékszernek is, melyet végül a Nagy Napon viseltem. A szívemhez leginkább emiatt az emlékezetes nap miatt nőtt, talán ezért sem találtam azóta sem olyan alkalmat, amikor is szívesen viseltem volna. Sajnos fotózás terén a kvalitásaim igencsak hiányosak, ezért nem tudtam a képen e gyönyörű fülbevaló valódi szépségét, csillogását szemléltetni...


Utoljára egy igaz veteránt hagytam, amely bár méreteiben messze alulmarad az előzőektől, de nem úgy szépségében. Ezt még egyszer nagyon-nagyon régen (talán több mint már 10 éve) kaptam a barátomtól. Habár ennyi idő alatt már kissé megkopott, mégis azért még nagyon jó állapotban van, pedig elhihetitek gyakran használtam.




Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék